تاکید بر سازمان آزادی‌بخش فلسطین برای تشکیل جبهه متحد علیه صهیونیست‌ها

جنبش ابتکار ملی فلسطین امروز (سه‌شنبه) از سازمان آزادی‌بخش فلسطین خواست تا «رهبری ملی یکپارچه» را برای رویارویی با جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از ۳۲ روز قبل ادامه دارد، تشکیل دهد.

به گزارش ارز پرس، این جنبش که رهبری آن را مصطفی البرغوثی، از شهر رام الله در مرکز کرانه باختری برعهده دارد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبری سازمان آزادی‌بخش فلسطین باید خواهان نشست فوری میان تمامی گروه‌های فلسطینی و تشکیل رهبری ملی یکپارچه جهت رویارویی با جنگ اسرائیل علیه غزه که این جنگ مورد حمایت آمریکا و غرب است، شود.

به نقل از القدس العربی، ابتکار ملی فلسطین تصریح کرد: از وظایف تشکیلات خودگردان و رهبری سازمان آزادی‌بخش این است که قاطعانه راه را در مقابل تلاش اسرائیل و ایالات متحده برای اجرای اصل استعمار همیشگی ببندد.

این جنبش تصریح کرد: هدف اشغالگر اجرای پاکسازی نژادی کامل در نوار غزه و تخریب آن و سپس الحاقش به اسرائیل و پس از آن، اجرای پاکسازی نژادی و نکبت جدیدی برای مردم فلسطین در کرانه باختری است و این عملیاتی است که شهرک‌نشین‌های تروریست آغاز کرده‌اند.

این جنبش تاکید کرد که دشمن باید یک جبهه فلسطینی یکپارچه و محکم را در رویارویی با توطئه‌ها و تلاش‌های خود شاهد باشد.

جنبش ابتکار ملی فلسطین ادامه داد: همانطور که غزه برای یاری کرانه باختری و قدس شتافت، وظیفه هر قدرت و گروه‌های مردم فلسطینی این است که بشتابند و برای حفاظت از غزه و مردم آن برخیزند.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین موسوم به ساف، یک سازمان سیاسی نیمه نظامی است که سازمان ملل و اتحادیه عرب آن را به عنوان تنها نماینده قانونی مردم فلسطین در داخل و خارج فلسطین به رسمیت می‌شناسد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.