بازداشت مدیران یک شرکت پتروشیمی به دلیل تخلف ۲۲ میلیون دلاری

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگیری مدیران یک شرکت فعال در حوزه پتروشیمی در محدوده خیابان ولیعصر شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه و شکایت تعدادی از صرافان و بانک مرکزی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط مدیران این شرکت در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر گزارش‌های دریافتی مدیران این شرکت فعال در زمینه پتروشیمی ۲۲ میلیون دلار ارز را برای واردات مواد شیمیایی دریافت کرده اما به تعهدات ارزی و عدم فروش ارز حاصل از صادرات عمل نکرده بودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه مدیران این شرکت متواری شده بودند، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با روش‌های پلیسی اقدام به شناسایی محل اختفای متهمان کرده و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی، با اجرای عملیاتی این افراد را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

افشاری با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. در همین راستا نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

وی درباره ارزش ریالی تخلف مدیران این شرکت نیز گفت: کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند. تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.