پرچم‌های مقرهای سازمان ملل به احترام کارمندان قربانی‌اش در غزه نیمه‌افراشته شد

پرچم‌ها در مقرهای سازمان ملل در سراسر آسیا امروز دوشنبه به حالت نیمه‌افراشته درآمد و از کارمندان خواسته شد به احترام همکاران خود که در جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس در نوار غزه جان باختند یک دقیقه سکوت کنند.

به گزارش ارز پرس، روزنامه الحره نوشت، پرچم آبی و سفید سازمان ملل در ساعت ۰۹:۳۰ به وقت محلی در بانکوک، توکیو و پکن، یک روز پس از اعلام سازمان ملل مبنی بر کشته و زخمی شدن تعدادی از کارمندانش در بمباران مقر برنامه توسعه سازمان ملل نیمه افراشته شدند.

صحنه‌هایی که خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه فیلمبرداری کرد شکافی را در حیاط مدرسه متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه نشان می‌دهد.

سازمان آنروا روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ کارمند این سازمان از زمان آغاز جنگ در نوار غزه کشته شده‌اند.

جنگ غزه امروز (دوشنبه) در حالی وارد سی‌وهشتمین روز خود شد که ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیری‌های بسیار شدید در چهار محور، بمباران نوار غزه را تشدید کرده و علاوه بر بیمارستان الشفا، بیمارستان القدس را هم محاصره کرده‌است. نیروهای مقاومت نیز همچنان برای مقابله با حمله زمینی صهیونیست‌ها، تانک‌ها و نفربرهای این رژیم را منهدم می‌کنند.

بمباران هوایی و عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه تاکنون منجر به شهادت بیش از ۱۱ هزار فلسطینی از جمله ۴۵۰۶ کودک شده است. همچنین بر اثر این حملات تا امروز بیش از ۲۷ هزار تن مجروح شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.