تولید فیلم را در جشنواره فیلم مدرسه یاد بگیرید

به گزارش سرویس‌خبری مهر، نهمین جشنواره فیلم مدرسه در حال برگزاری است و این روزها مسئولان برگزاری این جشنواره در حال دریافت آثار دانش آموزان هستند.

جشنواره فیلم مدرسه یک جشنواره بین المللی است که تاکنون ۸ دوره از آن برگزار شده است.

در دوره گذشته دانش آموزان ۲۸ کشور در این جشنواره حضور داشتند و از سراسر کشور نیز دانش آموزان ۲۲۰ شهر و شهرستان، بیش از ۵۰۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

در سال گذشته جشنواره فیلم مدرسه توانسته بود در بیش از دو هزار مدرسه آثار خود را به نمایش بگذارد.

حالا جشنواره فیلم مدرسه یک تجریه چند ساله موفق را پشت سر گذاشته است و در نهمین دوره از آن در تلاش است تا یک جشنواره موفق را پشت سر بگذارد.

امیرحسین اخوین دبیر نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در گفت‌وگو با سرویس‌خبری مهر گفت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت و در ۵ محور داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و آیتم تلویزیونی آثار خود را ارائه کنند.

اخوین افزود: در بخش نماهنگ، دانش آموزان می‌توانند هم از موسیقی‌هایی که خودشان ساختند استفاده کنند و هم می‌توانند از موسیقی‌های موجود برای ساخت یک نماهنگ استفاده کنند.

دبیر نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه تاکید کرد: موضوع اصلی در تولید آثار دانش آموزان روایت قهرمانان پیشرفت است. البته دانش آموزان می‌توانند در موضوعات دیگر هم به صورت آزادانه آثار خود را تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام فرایند شرکت در جشنواره رایگان خواهد بود گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا ۳۰ آذر خواهد بود.

دبیر نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با بیان اینکه برخی اقدامات ترویجی هم در کنار جشنواره داریم افزود: ویدئوهای آموزشی رایگان برای تولید آثار در سایت جشنواره بارگذاری شده است که در راستای عدالت آموزشی دانش آموزان می‌توانند این ویدئوهای آموزشی را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند درخواست خود را برای داشتن یک راهنما و پشتیبان در سایت اعلام کنند و پشتیبانی مجازی برای تولید آثار دانش آموزان صورت بگیرد تا دانش آموزان علاقه‌مند هیچگونه محدودیتی در تولید آثار نداشته باشند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.