دستگیری عاملان سرقت طلاهای زن گمشده در تهران

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: مرد جوان اهل کشور افغانستان با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد، همسرم برای خرید به سوپرمارکت از خانه بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی، کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و پی بردند، زن جوان به سوپرمارکت مراجعه نکرده است.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دریافتند، فرد گمشده توسط یک زن و ۲ پسر جوان با شگرد بازگشت به کشور افغانستان فریب خورده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق به دستگیری زن و ۲ پسر جوان شدند که در ادامه نیز زن جوان پیدا شد.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال زن جوان با شگرد وعده‌های پوشالی بازگشت به افغانستان اعتراف کردند و گفتند، فرد گمشده به خاطر زلزله کشور افغانستان نگران پدرش بود به همین علت قصد داشت تا به آن کشور مراجعه کند؛ ما هم به طمع سرقت طلاهای وی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، با وعده مسافرت به افغانستان فریب دادیم و پس از قرار گذاشتن با او در یکی از پارک‌های جنوب تهران، وی را با آبمیوه بیهوش و سپس طلاهایش را سرقت کردیم.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان از قبل مال باخته را در صف نانوایی شناسایی کرده و با وی ارتباط گرفته بودند، افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، زن گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.