وقوع قتل در شهرک صنعتی ایوانکی/ اختلافات شخصی عامل وقوع جرم شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی گزارش‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار بلافاصله اکیپی از مأموران به محل مذکور اعزام شدند، ابراز داشت: جسد فردی حدود ۲۵ ساله در محل مورد نظر کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه تیمی زبده از پلیس آگاهی پرونده را ردیابی کردند، افزود: پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان آخرین اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی را با بهره‌گیری از روش‌های علمی، آزمایشگاهی و نوین به کار گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه سرنخ‌های از پرونده مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: تلاش‌های شبانه روزی مأموران جواب داد و قاتل شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه متهم ۳۸ ساله از مخفیگاه خود دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد ۴۸ ساعت پس از وقوع جرم تحویل مراجع قضائی داده شد.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیسی انگیزه خود را از قتل فرد جوان ۲۵ ساله اختلافات شخصی عنوان کرده است.

وی از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده موارد حساس و مهم حتماً نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند و اضافه کرد: پلیس با بهره گیری از ابزارها و تجهیزات به روز موقعیت را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.