تقدیر از فعالان گمنام کاهش آسیب‌های اجتماعی در رویداد امیر

به گزارش سرویس‌خبری مهر، همزمان با سالروز پرواز جهادگر آسمانی امیر محمد اژدری، رویداد جایزه امیر با هدف تقدیر و تجلیل از داوطلبان جوان و جریان ساز و تأثیر گذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی برگزار شد.

امیر محمد اژدری یک جهادگر در مناطق محروم بود که در راه کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و بوشهر، جان خود را فدا کرد.

در این رویداد فعالان اجتماعی حضور داشتند و طرح‌ها و راهکارهای خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه دادند.

فائزه مهرورز دبیر این رویداد با بیان اینکه ۴۵۰ فعال اجتماعی طرح‌های خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه این رویداد ارائه کردند؛ گفت: سه طرح به عنوان برترین طرح مورد تقدیر قرار گرفتند که برترین طرح انجام شده، طرح مهدی قربانی اعلام شد.

مهدی قربانی یکی از پزشکان فعال در مناطق محروم بود که در یک حادثه رانندگی در منطقه دچار آسیب شد و به علت نبود بیمارستان مناسب در منطقه، به معلولیت پا و آسیب نخاعی دچار شد.

پس از آن قربانی تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم به کار گرفت.

اکبر رجبی مدیرعامل مؤسسه طلوع بی نشان‌ها، محمد حسن داوودی مسئول و مدیرعامل مؤسسه صبح رویش، یوسف اصلانی مدیرعامل خیریه امام رضا، علیرضا آتشک مدیرعامل شبکه ملی نیکوکاری و علی حاجوی مدیرعامل بنیاد مهر الرضا از فعالان اجتماعی هستند که سال هاست با اداره نهادهایی غیردولتی و البته با بهره گیری از ظرفیت‌های دولتی و مردمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کردند.

این افراد در این رویداد جز داوران بودند و طرح‌های اجرا شده را داوری کردند.

طرح سعید یوسفی به عنوان یکی از فعالان اجتماعی در ایجاد اشتغال در روستا از طرح‌های برگزیده بود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.