دلیل جان باختن اسیر صهیونیست

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک‌اسیر صهیونیست به دلیل وحشت‌زدگی از حملات هوایی که ارتش این رژیم انجام می‌دهد، جان باخت.

به گزارش ارز پرس و به نقل از نیوپرس، گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای  تاکید کرد: در پاسخ به دروغ‌های نتانیاهو و سخنگوی ارتشش مبنی بر وجود اسرای صهیونیست در بیمارستان‌ها اعلام می‌کنیم که تعدادی از آن‌ها را به دلیل اوضاع نامناسب‌شان ‌در راستای حفظ جان آن‌ها به مراکز مراقبت منتقل کردیم تا درمان شوند.

در بخشی از این بیانیه آمده است که اخیرا یک اسیر صهیونیست به نام «آریه زالمن زدمانوفچ» به شماره ۰۰۱۰۱۸۵۷۹۱ یکی از این موارد بود که بعد از درمان و بهبودی به مکان بازداشتش منتقل شد اما به دلیل وحشتزدگی از حملات مکرر صهیونیست‌ها در نزدیکی مکان بازداشتش جان باخت و ما اسناد ‌ومدارکی منتشر می‌کنیم که این مساله را اثبات می‌کند.

پیش از این جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، رئیس جمهور آمریکا و دولت او را مسؤول مستقیم جنایت پاکسازی نژادی که توسط نیروهای اشغالگردر بیمارستان الشفا انجام شده، معرفی کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد آنچه در مجتمع پزشکی الشفا رخ می‌دهد، نابودی سیستماتیک همه افراد داخل بیمارستان است که در مقابل چشم جهانیان انجام می‌شود.

در این باره محمد ابوسلمیه، مدیر بیمارستان الشفا در غزه به الجزیره گفت: ما در معرض نابودی هستیم و هر دقیقه تعدادی در بیمارستان شهید می‌شوند. تمام غزه در حال نابودی است و بیماران در خانه‌های خود می‌میرند و این جنایت جنگی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

باختن صهیونیست

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.