افشای کشتار صهیونیست‌ها در روز هفتم اکتبر توسط بالگرد اسرائیلی

روزنامه هاآرتص با استناد بر مدارک و ارزیابی‌های مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیده است که جنبش حماس از فستیوال موسیقی هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در نزدیکی کیبوتصی در حوالی نوار غزه از قبل خبر نداشت.

به گزارش ارز پرس، به گفته یک منبع پلیس، بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهند که ظاهرا یک بالگرد رزمی ارتش رژیم صهیونیستی که به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجمان شلیک کرده، گلوله‌هایش به برخی از شرکت‌کنندگان این جشنواره نیز اصابت کرده است. به گفته پلیس، ۳۶۴ نفر در این جشنواره کشته شدند.

به گفته پلیس و دیگر مقامات صهیونیستی، یکی از یافته‌هایی که این ارزیابی را تقویت می‌کند، این است که اولین حمله‌کننده‌ها از مسیر ۲۳۲ به محل رسیده‌اند و نه از جهت مرز.

علاوه بر این مسئله، به گفته منابع پلیس صهیونیستی، این فستیوال در ابتدا برای پنجشنبه و جمعه برنامه‌ریزی شده بود و به درخواست برگزارکنندگان، یک روز اضافی در روز شنبه به آن اضافه شد. تغییر لحظه آخری این ارزیابی را تقویت می‌کند که جنبش حماس از این رویداد اطلاعی نداشت.

یک منبع پلیس صهیونیستی گفت: بر اساس برآورد ما حدود ۴۴۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند که اکثریت آن‌ها چهار دقیقه پس از حمله موشکی، متفرق شدند و فرار کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.