درخواست مجدد دولت رام‌الله برای توقف تجاوز، کشتار جمعی و نسل کشی در غزه

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین مجدداً خواسته خود را برای توقف تجاوزات و کشتارهای جمعی و نسل کشی که توسط ارتش رژیم اشغالگر علیه مردم نوار غزه از جمله کشتار کودکان، زنان، افراد مسن و غیرنظامیان صورت می‌گیرد، مطرح کرد.

به گزارش ارز پرس، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در آغاز جلسه دولت در شهر رام‌الله گفت: نیروهای اشغالگر با هدف کشتار و با روحیه انتقام جویی و با انگیزه کوچاندن، دست به کشتار مردم فلسطین می‌زنند، اما مردم ما با وجود درد، رنج و خون‌های ریخته شده در غزه در مقابل این کوچ اجباری مقاومت می‌کنند.

وی افزود: با وجود هولناک بودن آنچه در غزه رخ می‌دهد، اما برخی کشورها همچنان با آتش‌بس مخالفت می‌کنند که این امر اسرائیل را به کشتار بیشتر تشویق می‌کند و نشان از فقدان قوانین بین‌المللی بشردوستانه و بی‌اعتنایی به همه معاهدات بین‌المللی دارد.

نخست وزیر به همه صداهایی که در همه پایتخت‌ها و شهرها و مناطق جهان فریاد «نه به جنگ» و «بله به توقف کشتار و تجاوز به مردم فلسطین» سر دادند، درود فرستاد.

اشتیه از سازمان ملل متحد و صلیب سرخ خواست تا مسؤولیت خود را بر عهده گرفته و صدای خود را در برابر اقدامات سرکوبگرانه و تلافی جویانه علیه زندانیان بلند کرده و برای توقف این مجازات و شکنجه تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.