افزایش نرخ بیکاری بین ساکنان اراضی اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان‌ الاقصی

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و پیامدهای اقتصادی آن برای رژیم صهیونیستی، نرخ بیکاری در میان ساکنان اراضی اشغالی فلسطین افزایش یافت.

به گزارش ارز پرس، دفتر مرکزی آمار رژیم صهیونیسیتی در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال جاری، نرخ بیکاری در میان شهروندان صهیونیست از ۳.۴ درصد در ماه سپتامبر به ۹.۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش این دفتر، نرخ بیکاری در ماه اکتبر به دلیل پیامدهای جدی جنگ علیه نوار غزه افزایش یافت و به ۹.۶ درصد رسید.

این دفتر آمار اعلام کرد، در حالی که تعداد بیکاران در سپتامبر ۱۶۳ هزار و ۶۰۰ تن بود، تعداد آنها در اکتبر به ۴۲۸ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، با آغاز عملیات طوفان الاقصی ارتش رژیم صهیونیستی ۳۶۰ هزار سرباز ذخیره را که اساسا در بازار کار این رژیم فعالیت داشتند، فراخواند و به این ترتیب بخش‌های بزرگی از اقتصاد این رژیم نیروی انسانی خود را از دست دادند.

صندوق «جی پی مورگان» ماه گذشته میلادی اعلام کرد که ممکن است با تشدید جنگ در نوار غزه، اقتصاد رژیم صهیونیستی در سه ماه آخر سال جاری میلادی، دچار یک افول ۱۱ درصدی سالانه شود.

بازار کار رژیم صهیونیستی دچار آشفتگی بزرگی است و وزارت دارایی آن در حال برنامه‌ریزی برای پرداخت خسارت به شرکت‌ها بابت درآمدهای از دست رفته و هزینه‌های مختلفی مانند نیاز به استخدام کارمندان جدید است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.