بن گویر: توافق تبادل اسرا با حماس اشتباه تاریخی است

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد، توافق میان این رژیم و حماس درباره تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس یک اشتباه تاریخی و تسلیم شدن در برابر دیکته‌های رهبر حماس در نوار غزه است.

به گزارش ارز پرس، به نقل از روسیا الیوم، «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی این رژیم در نخستین واکنش به توافقی که کابینه رژیم صهیونیستی دیروز با آن موافقت کرد، گفت، این توافق خطرناک و یک اشتباه تاریخی است. طرحی که تعدادی از کودکان و زنان را در غزه رها می‌کند از نظر او اخلاقی نیست و آنقدر غیرمنطقی و دور از ذهن است که نمی‌توان به آن دست یافت!

وی افزود: طرح کلی این توافق خطرناک است. اسرائیل دوباره اسیر این مفهوم شده و اشتباهات گذشته را تکرار می‌کند و دیکته‌های «یحیی سنوار»، رهبر دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را می‌پذیرد.

بن گویر گفت: «اکنون فشار بر حماس زیاد است و این فشار به ویژه در شرایط فعلی نه تنها نباید متوقف شود بلکه باید ادامه پیدا کند... این یک اشتباه تاریخی است.»

وی تاکید کرد، وزیران عضو حزبش نه تنها بدون تردید بلکه با علم به اینکه رهبری باید تصمیمات سخت بگیرد و میان گزینه‌های بد یکی را انتخاب کند، به توافق تبادل اسرا و برقراری آتش بس رای منفی دادند.

عصر دیروز همه وزیران کابینه رژیم صهیونیستی از جمله وزیر دارایی آن و دیگر وزیران حزب «صهیونیسم مذهبی» علیرغم مخالفت قبلی به توافق تبادل اسرا رای مثبت دادند و تنها سه وزیر عضو حزب «قدرت یهود» به رهبری بن گویر رای منفی دادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.