شهدای محیط زیست بسیار گمنام هستند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور که به میزبانی استان خوزستان در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد در جمع سرویس‌خبریان اظهار کرد: حقیقت امر این است که بعد از دفاع مقدس، دفاع از حریم، حرم، سلامت و وطن مطرح شده است.

وی افزود: در این میان افرادی که از جان و مال خود گذشتند و با فداکاری خود برای دفاع از محیط زیست به شهادت رسیدند و جزو شهدای گمنام و بعضاً گمنام به شمار می‌روند، شهدای محیط زیست هستند.

سردار رادان ادامه داد: محیط بانان در عرصه‌های زیست محیطی مختلف، بدون منت خدمت می‌کنند و توجه خاصی به حفظ محیط زیست و حیات وحش دارند و شهدای حریم نفس به آن‌ها لقب می‌دهم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: حفظ محیط زیست و زیستگاه‌های کشور نه تنها ارزش ملی یک کشور است، بلکه یکی از عوامل امید به آینده برای مردم یک کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه محیط بانان نقش اساسی در امنیت و حفاظت اراضی و منابع ملی دارند و باید نقش این افراد گمنام، تلاشگر و کم بهره در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.