اجلاسیه زنان شهید اهل تسنن در بندر ترکمن برگزار می‌شود

مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با سرویس‌خبری مهر در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: بسیج خواهران در استان‌ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه‌های متنوعی را در هفته بسیج در نظر دارد که یک بخشی از برنامه‌ها به طور ویژه درباره بسیج جامعه زنان و بقیه برنامه‌ها مربوط به دیگر معاونت‌ها است.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه ما در این هفته برگزاری «اجلاسیه زنان شهید اهل تسنن» است که پنج شنبه ۹ آذر در بندر ترکمن استان گلستان برگزار می‌شود. در این برنامه از خانواده‌های شهیده اهل تسنن تجلیل می‌شود و از سراسر کشور مهمانانی در این برنامه حضور دارند.

وی ادامه داد: دومین برنامه محوری بسیج جامعه زنان، تجمع دختران جوان و نوجوان با عنوان «تجمع بزرگ دختران حاج قاسم» است که در بسیاری از شهرستان‌ها و مراکز استان به صورت یکپارچه با برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوعی برگزار می‌شود.

بیابانی درخصوص برنامه‌های پایگاه‌های محلات نیز اظهار کرد: در پایگاه‌های محلات برنامه‌های متنوعی مانند شب خاطره برگزار می‌شود که در این برنامه دختران نوجوان و جوان بسیجی از تجربیات خود در دوران بسیجی بودنشان می گویند و فرماندهان و پیشکسوتان بسیجی نیز خاطرات و تجربیات خود را بیان می‌کنند.

بیابانی در خصوص برنامه‌های مخصوص کودکان در هفته بسیج گفت: در مهدهای قرآنی و مساجد برنامه‌های فرهنگی متفاوتی توسط کودکان برگزار می‌شود و در پایگاه‌ها مسابقات فرهنگی، ورزشی و سرود و تئاتر و اکران فیلم در جدول برنامه‌ها است. اردوهای داخل شهری با حضور خانواده نیز برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در رزمایش اقتدار که در روز جمعه برگزار شد نیز خواهران در گردان کوثر حضور چشمگیری داشتند.

بیابانی در خصوص موضوع خدمت رسانی افزود: با توجه به اینکه در سال اقدامات خدماتی مانند جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های جوان و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، در هفته بسیج به طور ویژه و در حجم بیشتری این اقدامات صورت خواهد گرفت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.