برنامه نوسازی ناوگان راهداری آب رفت

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ارز پرس، داریوش امانی اظهار کرد: نوسازی و بازسازی 1000 دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتبار 2000 میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

داریوش امانی اظهار کرد: نوسازی ناوگان راهداری از دیگر برنامه‌های این سازمان است که از سال گذشته آغاز شده و با وجود عدم تحقق منابع در نظر گرفته شده برای این منظور، می‌کوشیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، نوسازی و بازسازی اساسی هزار دستگاه از ماشین‌آلات با صرف اعتبار قریب به دو هزار میلیارد تومان انجام شود.

وی دیماه سال گذشته درباره نوسازی ناوگان راهداری گفته بود:‌ ناوگان راهداری عموما فرسوده هستند و به طور میانگین بالای 25 سال عمر دارند. به دلیل کمبود اعتبارات خریدهای ما کمتر بوده و سعی کردیم بیشتر بازسازی کنیم.

وی با اعلام این که 9600 دستگاه ناوگان راهداری و 12 هزار نفر پرسنل در این سازمان مشغول و هر 25 کیلومتر یک دستگاه نمک‌پاش داریم، افزود:‌ در هیئت دولت مصوب شد تا 2600 دستگاه ماشین‌آلات راهداری از خارج خریداری و 1400 دستگاه هم از تولیدات داخل کشور تامین شود. در این صورت می‌توانیم 40 درصد ماشین آلات راهداری را نوسازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.