آغاز هرس 60000 اصله درخت در معابر و بوستان‌های مرکز شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، حسن اختر دانش با اشاره به اهمیت هرس درختان در فصل پاییز اظهار کرد: هرس درختان در معابر و جنگل‌کاری‌های قلب پایتخت، با هدف ایجادفرم مناسب، فراهم‌آوری شرایط بهینه رشد و تعادل بین شاخه و ریشه، هرس و فرم‌دهی می‌شوند.

وی ادامه داد: در عملیات به زراعی درخت‌های بوستان‌ها و معابر، فعالیت‌هایی از قبیل جمع‌آوری خاک مازاد باغچه‌ها، پاکسازی، تقویت درختان با کود کمپوست گرانوله، کندوکوب، زیرو رو کردن خاک بستر باغچه‌های معابر و جنگل‌کاری‌های سطح محدوده انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 6 شهر تهران تصریح کرد: هرس درختان، درختچه‌ها، آرایش و زیباسازی فضاهای سبز شهری در مرحله اول در معابر اصلی، حاشیه شبکه‌های بزرگراهی، معابر فرعی و همچنین جنگل کاری‌های موجود در محدوده منطقه انجام شده و در مراحل بعدی نیز شاهد هرس درختان در بوستان سطح منطقه، درختچه‌های رفیوژها و بلوارها هستیم.

اختر دانش در ادامه از اجرای عملیات به زراعی 200 هزار متر مربع از فضاهای سبز شهری خبر داد و افزود: با انجام این فعالیت‌ها فضاهای سبز قلب پایتخت برای بارش‌های زمستانی آماده‌سازی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.