اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری سمنان راه اندازی شد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، اداره تصفیه امور ورشکستگی صبح پنجشنبه در مجموعه دادگستری استان سمنان و با حضور مدیر کل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری سمنان، راه اندازی شد.

مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه در حاشیه این مراسم در جمع سرویس‌خبریان گفت: سمنان، بیست و پنجمین مرکز استان کشور است که اداره تصفیه امور ورشکستگی را مبتنی بر سیاست‌های جدید قوه قضائیه راه اندازی می‌کند.

محمدعلی نوابی بیان کرد: وظیفه این اداره رسیدگی به امور تجار و شرکت‌های ورشکسته است که طبق قانون از زمان صدور حکم ورشکستگی از دخالت در اموال و دعاوی خودشان، قانوناً محروم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد بعد از اینکه در محاکم قضائی بررسی و حکم ورشکستگی آنها صادر شد به اداره تصفیه ورشکستگی ارجاع می‌شود، افزود: همکاران قضائی نسبت به دخل و تصرف در اموال ورشکسته همچنین رسیدگی به مطالبات ادعایی از ورشکسته رسیدگی می‌کنند و در نهایت با فروش اموال ورشکسته سهمی که به هر بستانکار می‌رسد را تقسیم می‌کند.

مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه همچنین ادامه داد: به زبان ساده این اداره از امروز در مرکز استان سمنان دایر شده تا دخل تصرف در اموال ورشکسته و همچنین رسیدگی به مطالبات ادعایی را بر طبق قانون صورت دهد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.