اعتراض نماینده بحرین به حضور سفیران آمریکا، انگلیس و فرانسه در مراسم روز همبستگی با فلسطین

محمد موسی البلوشی، نماینده پارلمان بحرین مراسم روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین را در اعتراض به حضور سفیران آمریکا، انگلیس و فرانسه ترک کرد.

به گزارش ارز پرس، او در سخنانی گفت: من از جانب خود سخن می‌گویم و نه رئیس مجلس. می‌خواهم بگویم مساله فلسطین فقط مساله اعراب و مسلمانان نیست مساله هر انسان آزاده‌ای در جهان است. همه ما شاهد جنایات اسراییل در حق خواهران و برادرانمان در غزه بودیم. اقداماتی که بدترین خشونت و سبعیت در تاریخ جنایات جنگی است.

او افزود: متعجم چطور در چنین روزی، روز همبستگی با مردم فلسطین سفیران آمریکا، انگلیس و فرانسه حضور دارند اینها حامیان اسراییل هستند و به این حمایت ادامه می‌دهند. متاسفانه مدعی هستند که در همبستگی با مردم فلسطین آمده‌اند اما این مانند کشتن یک قربانی و سپس گریستن در تشییع جنازه آنها است.

البلوشی در پایان گفت: به همین دلیل با عذرخواهی انصراف خود از این مراسم اعلام می‌دارم تا اعتراض خود را به حضور سفیران آمریکا انگلیس و فرانسه دراین مراسم اعلام کنم.

روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین یک رویداد سازمان‌دهی شده توسط سازمان ملل است که در مقر سازمان ملل در نیویورک و همچنین در دفاتر سازمان ملل در ژنو، وین و نایروبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.