تأمین شن مخصوص جهت استفاده در زمان برف در پایتخت

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 شهرداری تهران در حاشیه مانور برف‌روبی شهرداری منطقه 3 که صبح امروز با حضور علیرضا جعفری؛ مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، هلیا سادات حسینی؛ مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، رضا رحمانی؛ رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی پایتخت و منطقه جغرافیایی منطقه 3 و برف‌گیری این منطقه و لزوم آمادگی در زمان بارش برف هر ساله آمادگی‌های لازم را در این زمینه با عدوات و تجهیزات، آموزش می‌دهیم و به همین منظور مانوری برگزار می‌شود تا در مواقع مورد نیاز بتوانیم با کیفیت مناسبی به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط حمایت مناسبی از شهرداری تهران اتفاق افتاده و امکانات لازم (تجهیزات و ماشین‌آلات) در اختیار منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 3 شهرداری تهران با اشاره به اینکه تجربه خوبی را در سال گذشته در ارتباط با برف‌روبی در سطح منطقه تهران داشتیم، افزود: تعداد دفعات بارش برف در سال گذشته در تهران 9 بار بود و ما برف سنگینی را تجربه کردیم و برای امسال نیز شاهد افزایش 300 کارگر فصلی در زمان بارش برف و باران خواهیم بود.

جوانی گفت: برهمین اساس امسال تعداد کارگرهای خدمات شهری در منطقه 3 به هزار نفر رسیده است؛ همچنین 150 دستگاه سبک و سنگین تامین شده است که 23 دستگاه تخصصی از طرف سازمان پسماند در اختیار منطقه قرار گرفته است و 84 دستگاه عمومی نیز برای نقاط ویژه در اختیار منطقه قرار گرفته است.

وی در خصوص شیوه برف‌روبی و امکان استفاده از طرح‌های این زمینه گفت: با توجه به اینکه هنوز طرح جدیدی جایگزین نشده و با توجه به لغزندگی و شیب معابر منطقه سعی می‌کنیم با استفاده از شن مخصوص لغزندگی را به حداقل برسانیم چرا که آسیب زیست محیطی کمتری را دارد.

شهردار منطقه 3 شهرداری تهران گفت: توسط برنامه‌ریزی انجام شده هزار تن شن مخصوص برای منطقه 3 تهیه شده که در صورت نیاز به میزان آن اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.