اجرای «طرح هر مدرسه یک نهالستان» در استان سمنان

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سید جمال وزیری پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترک شورای معاونان و رؤسای نواحی تابعه آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل با بیان اینکه «طرح هر مدرسه یک نهالستان» در راستای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت اجرا می‌شود، تاکید کرد: تمام مدارس استان سمنان میزبان طرح خواهند بود.

وی از اجرای طرح چهارشنبه‌های امام‌رضایی (ع) در مدارس استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: آغاز درس با صلوات خاصه امام‌رضا (ع) در تمامی مقاطع تحصیلی از کودکستان تا متوسطه، موضوع این طرح است.

روز بدون کیف

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر توجه به روز «بدون کیف و کتاب» در مدارس استان بیان کرد: نگاه ما باید این باشد که آموزش در این روز تعطیل نمی‌شود بلکه دانش‌آموزان با ارائه کارهای خلاقانه و ابتکاری مهارت‌های زندگی را فرامی‌گیرند.

وزیری با بیان اینکه تعطیلی به علت آلودگی هوا و.. برای آموزش و پرورش معنایی ندارد، گفت: آموزش دانش‌آموزان در بستر شاد به‌صورت غیر حضوری خواهد بود و بایست تلاش کنیم تا وب‌گردی آن‌ها را در نرم‌افزار شاد و در بخش شادینو تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت تربیت بدنی ورزش‌هایی مانند طناب‌زنی، شنا و تنیس روی میز را متناسب با پایه‌های تحصیلی در دوره ابتدایی، اجرایی کند، ابراز کرد: غربالگری نظام سلامت جسمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مدارس انجام شود.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.