کشف 1000 ادکلن فرانسوی قاچاق در بازار تهران

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل ادکلن قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری ادکلن خارجی قاچاق توسط خودرویی باری در آدرس بازار تهران، خیابان 15 خرداد درحال انتقال است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و در بازرسی مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع ادکلن در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است. 

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 1817 عدد ادکلن با برند ARTEMIOS و AURORA محصول کشور فرانسه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم را متوجه رانندگان می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.