معابر پایتخت خلوت است/ وضعیت ترافیک صبحگاهی

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ علی اصغر شریفی، درباره ترافیک امروز شهر تهران، اظهار داشت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیک کمتری نسبت به روزهای قبل در سطح معابر شهر بودیم.

وی افزود: در بزرگراه‌های نواب، زین الدین، بابایی شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه‌های چمران، همت، حکیم، هاشمی، سلیمانی و صیاد فعلاً خلوت است.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از یادگار و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

سرهنگ شریفی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: امروز در سطح شهر تهران شاهد ترافیک نسبتاً کمتری نسبت به دیگر روزها به دلیل مجازی بودن و تعطیلی مدارس بودیم. شهروندانی که کار ضروری ندارند سفرهای خود را مدیریت کرده و از تردد غیر ضرور خودداری کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.