شهادت ۴ فلسطینی در یورش اشغالگران به کرانه باختری

منابع رسانه‌ای از شهادت چهار فلسطینی دیگر در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری طی دوشنبه شب و صبح امروز (سه‌شنبه) خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، پایگاه خبری العهد در این باره اعلام کرد که در حملات متعدد ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری، سه فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد که «محمد سعدی الفروخ» فلسطینی ۲۲ ساله و «انس اسماعیل الفروخ» ۲۳ ساله بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «سعیر» در شمال شرق الخلیل به شهادت رسیدند.

طبق این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی نیز یورش بردند.

در جریان یورش صهیونیست‌ها به قلندیا نیز «علی ابراهیم علقم» جوان ۳۲ ساله فلسطینی از ناحیه قلب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

در همین راستا هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه قلندیا ۳۳ فلسطینی مجروح شدند.

همچنین صبح امروز «محمد مناصره» جوان فلسطینی درپی یورش صهیونیست‌ها به خانه‌اش در اردوگاه قلندیا به شهادت رسید.

طبق این گزارش، با شهادت چهار فلسطینی مذکور شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون به ۴۶۷ تن افزایش یافت. ۲۵۹ تن از شهدا از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفت اکتبر (۱۵ مهر) به شهادت رسیده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به «جنین»، «الخلیل»، اردوگاه «جلزون» و روستای «جفنا» در کرانه باختری یورش برده و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

صهیونیست ها با ۵۰ خودروی نظامی به شهر جنین یورش بردند و طی آن بیش از ۱۰ فلسطینی را بازداشت کردند. تیم‌های تک تیرانداز روی پشت بام تعدادی از ساختمان‌ها مستقر شدند و در نتیجه درگیری شدیدی میان نیروهای اشغالگر و مبارزان مقاومت فلسطین رخ داد.

رزمندگان مقاومت فلسطین با انفجار بمب از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در جنین استقبال کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به اردوگاه‌های الجلزون و سلواد یورش بردند و سه فلسطینی را بازداشت کردند. آنها همچنین به تعدادی از منازل در اریحا و اردوگاه آن یورش برده و ۱۰ فلسطینی دیگر را در اریحا بازداشت کردند.

در رام الله و البیره نیز نظامیان رژیم صهیونیستی هشت فلسطینی را پس از یورش و تفتیش منازل آنها بازداشت کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.