غافلگیری سارقان موتورسیکلت در محدوده بی‌سیم

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: ۱۴ آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در محدوده خیابان ۱۷ شهریور در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌دادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار مأموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

سرهنگ بهرامی بیان کرد: از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است و متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.