مذاکره ایران با ۲۰ کشور دنیا در زمینه توسعه حمل‌ونقل هوایی

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، محمد محمدی بخش در مراسم بزرگداشت روز جهانی هواپیمایی کشور، گفت: تمامی تلاش‌های صورت گرفته در تحقق ایمنی و امنیت دو مؤلفه بزرگ صنعت هوایی در پیمان شیکاگو که به عنوان مؤلفه‌های اصلی به شمار می‌رود، امروز در صنعت حمل و نقل هوایی ایران حاکم، جاری و مورد تأیید سازمان جهانی هواپیمایی کشوری است.

کاپیتان محمدی بخش ادامه داد: علیرغم دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در این صنعت اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و این نقطه مطلوب از نظر ما رضایتمندی مردم و پاسخ گویی به نیازها و تقاضاهای موجود از این صنعت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل هوایی به عنوان پیشران صنعت و توسعه است، افزود: امروز علیرغم جنگ نابرابر آمریکا و متحدانش علیه کشورمان در طول ۴۳ سال گذشته، همچنان روی پای خود ایستادیم و در حوزه تعمیر و نگهداری، طراحی و ساخت استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین الحاق هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور شاهد رشد و رونق چشمگیری هستیم و با کمک مؤثر دولت سیزدهم با تأمین نقدینگی بحث نوسازی نیز محقق خواهد شد.

کاپیتان محمدی بخش به برگزاری پانزدهمین اجلاس ICAN در کشور عربستان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این اجلاس با ۲۰ کشور دنیا در خصوص توسعه شبکه پروازی، همکاری‌های بین‌المللی و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.