پدر یکی از سربازان کشته شده در غزه: حماس ما را نابود خواهد کرد

پدر یکی از سربازانی که در نوار غزه کشته شد، چند روز پیش هشدار داد که وضعیت داخلی اراضی اشغالی نوید خوبی نمی‌دهد و اسرائیلی‌ها با قتل روبرو هستند، چه به دست حماس و چه در جنگ داخلی.

به گزارش ارز پرس، ایتزیک بونتسیل، پدر سرباز کشته شده آمیت بونتسیل در سخنرانی خود در مراسم خاکسپاری پسرش با بیان اینکه وضعیت به خوبی پیش نمی‌رود، هشدار داد: اگر حماس ما را از بین نبرد، پس از جنگ یکدیگر را از بین خواهیم برد.

پدر این سرباز از تحریک داخلی مداوم یک فرقه اسرائیلی علیه فرقه دیگر گفت و اینکه همه در حال تیز کردن چاقوی خود برای سلاخی دیگری در پایان جنگ هستند.

ایتزیک رسانه‌های عبری را به دامن زدن به افزایش شکاف در جامعه اشغالگران و تمرکز بر مسائلی که بافت اجتماعی را در زمان جنگ از بین می‌برد، متهم کرد و گفت، مردم اسرائیل «بیمار» هستند و آینده تیره‌ای در پیش دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۷ اکتبر عملیات زمینی را برای نفوذ به شمال نوار غزه آغاز کرد که با مقاومت شدید نیروهای حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی مواجه شد.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۱۸ هزار فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده و نزدیک ۵۰ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند که بیشتر قربانیان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

حماس در پاسخ به یورش‌های مکرر سربازان ارتش اشغالگر و نیز شهرک‌نشین‌ها به مسجد الاقصی و حملات آنها به فلسطینی‌ها این عملیات را علیه شهرک‌ها و پایگاه‌های نظامی دشمن صهیونیستی واقع در مناطق اطراف غزه آغاز کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.