دندال، راهکارهای نوین خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی

به گزارش بازرگانی پایگاه خبری ارز پرس، در دنیای پیشرفته و پویای دندانپزشکی، تأمین تجهیزات با کیفیت برای مطب‌ها و کلینیک‌ها اهمیت بسزایی دارد. شرکت تکتا آفرین فناوران ایساتیس، با برند تجاری دندال، از سال ۱۳۸۸ در این عرصه فعالیت می‌کند و با ارائه راهکارهای مالی نوین و تضمین اصالت و کیفیت محصولات، به افزایش اعتماد مشتریان متعهد است و همواره تلاش دارد تا با دقت و مشتری‌مداری بی‌نظیر، بهترین خدمات را ارائه دهد و بطور غیرمستقیم به ارتقاء سطح خدمات دندانپزشکی کمک شایانی کرده است.

یکی از خدمات برجسته دندال، امکان خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی است. این خدمت با پیش‌پرداخت ۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ کل و شرایط اقساط متنوع، فرصت‌های جدیدی را برای دندانپزشکان فراهم می‌آورد و آنان می‌توانند به راحتی و بدون فشار مالی از به‌روزترین تجهیزات بهره‌مند شده و مطب خود را تجهیز نمایند.

تجهیزات دندانپزشکی قابل خرید به صورت اقساطی را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

https://dandal.ir/fa/partialpayment/ppaymentcatalog

دندال، راهکارهای نوین خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی

علاوه براین، دندال در سال ۱۴۰۱ با همکاری بانک سامان، " سامانه دندال یار" را راه‌اندازی کرد. این سیستم با امکانات و شرایط ویژه‌ای همچون تسهیلات خرید ملزومات مطب، کارت‌های اعتباری با مبالغ ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان و یا وام‌های بلندمدت ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومانی، با دوره‌های بازپرداخت متنوع و نرخ بهره پایین، دندانپزشکان را در تجهیز مطب‌های خود یاری می‌کند. این رویکرد نوین، بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا ضامن، به دندانپزشکان امکان می‌دهد تا با چند کلیک ساده درخواست خط اعتباری خود را برای کارت اعتباری دندال یار و یا وام بلند مدت بالون ثبت کرده و از مزایای آنها استفاده کرده و از انعطاف‌پذیری بی‌نظیری در خرید تمامی محصولات دندال، کالاهای غیراقساطی و اقساطی، بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دندال یار" و ثبت نام، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://dandal.ir/dandalyar

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری ارز پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.