بارش باران در جاده‌های استان سمنان/محورها مسدود نیستند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ موسی بزرگی در گفت و گو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه از ساعات ابتدایی امروز پنج شنبه با بارش باران در اکثر شهرهای استان مواجه هستیم، ابراز داشت: در این شرایط جاده‌ها لغزنده هستند برای پیشگیری از تصادفات زنجیره‌ای رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب الزامی است.

وی ضمن بیان اینکه در محورهای کوهستانی و برف گیر استان با بارش برف احتمالاً مواجه هستیم، افزود: چنانچه هموطنان قصد تردد به استان‌های شمالی از مبادی استان سمنان را دارند می‌بایست زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه سفر در فصل زمستان درست هنگام بارش برف و باران توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید حتماً قبل از سفر خودرو خود را به لحاظ تجهیزات ایمنی و زمستانه و کارکرد درست برف پاک کن و داشتن سوخت کافی بررسی کنند.

بزرگی ضمن بیان اینکه تا به این لحظه گزارشی از مسدود شدن محورها به پلیس راه اعلام نشده است، تصریح کرد: جاده‌ها باز و تردد در آن برقرار است منتها رانندگان حتماً توصیه‌های پلیس را باید برای ایمنی خودشان رعایت کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.