تفاوت دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی

به گزارش بازرگانی پایگاه خبری ارز پرس، دستگاه‌های بسته بندی که بر اساس فناوری شیرینگ ساخته می‌شوند، همواره نسبت به سایر ماشین‌آلات بسته بندی کاربرد و امکانات بیشتری دارند. اما مسئله اصلی که در مورد دستگاه‌های شیرینگ وجود دارد؛ تفاوت بین دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی است.

این دو نوع دستگاه شیرینگ هر کدام، مشخصات و قابلیت‌های خاص خود را دارند. هر یک از این دستگاه‌ها با توجه به امکانات خاص خود برای بسته بندی برخی از محصولات مناسب هستند، به همین دلیل اگر قصد دستگاه شیرینگ را دارد، باید حتماً در مورد تفاوت‌های این دو مدل نیز اطلاعات کاملی کسب کنید. در ادامه این مقاله به اصلی‌ترین تفاوت‌های بین شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینی می‌پردازیم.

دستگاه شیرینگ پک تونلی چیست؟

این نوع از دستگاه شیرینگ پک در واقع نوعی دستگاه بسته بندی صنعتی است که قدرت و سرعت بالایی دارد. دستگاه شیرینگ پک تونلی برای سفارشات حجم بالا بسیار مناسب است. از جمله ویژگی‌های اصلی این دستگاه امکان بسته بندی چندین محصول در داخل یک ظرف است.

فرایند بسته بندی در دستگاه شیرینگ تونلی بدین صورت است که ابتدا لایه یا سلفون روی محصول کشیده شده و سپس به سمت کوره حرارتی هدایت می‌شود. نوار نقاله یکی از اصلی‌ترین قطعات به کار رفته ر این دستگاه است که وظیفه هدایت محصول را به داخل کوره را بر عهده دارد.

در دستگاه شیرینگ پک تونلی از چه نایلون بسته بندی استفاده می‌شود؟

برای بسته بندی کردن محصولات توسط دستگاه شیرینگ پک تونلی، از نایلون‌های پلی اتیلنی مخصوص و ضخیم استفاده می‌شود. در این دستگاه‌ها در واقع دو عدد سلفون یا نایلون به صورت هم‌زمان به دورتادور و بالا و پایین محصول کشیده می‌شود.

مزیت‌های دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک تونلی مزیت‌های فراوانی دارد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این دستگاه داشتن قیمت کم و در عین حال امکانات مدرن است.

سرعت عمل بسیار بالا

بسته بندی محصولات با ابعاد بزرگ

هزینه نگهداری و سرویس کم

تفاوت دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.