فیاضی: آمرین تروریستها به دنبال ایجاد شکاف در داخل ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، مهدی فیاضی کارشناس مسائل بین الملل در خصوص شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حمله تروریستی راسک، نوشت:

طی یک اقدام تروریستی در منطقه حساس سیستان و در ایام فاطمیه، 11 نفر از مدافعان امنیت توسط جهال افراطی خشک مغز و عامل صهیونیسم ترور و شهید شدند.

این نقشه حقیرانه تروریستی در این مقطع زمانی، با فعالیت بین المللی  ایران برای یکپارچگی جهانی در حمایت از مردم مقاوم غزه و  با کنشگری های  نتیجه بخش حول همگرایی ایران و عربستان مرتبط است.

دستان شوم صحنه گردان در اتاق فکرهای صهیونیستی می خواهند با ایجاد اختلافات قومی-مذهبی در ایران  و با حاشیه سازی، توهم دوگانه سنی- شیعه را مطرح و برجسته کنند و شاید با این توطئه و در قبال عکس العمل قانونی نهادهای انتظامی ایران به این حادثه مولمه، سخنان احتمالی دوپهلوی مولوی عبدالحمید و برخی نفوذی های افراطی موجود در مسجد مکی دامن بزنند و  منجر به ایجاد یک آشوب حتی محدود در سیستان شوند تا آن آشوب از طریق ضریب فضای مجازی و رسانه ها، بازتاب جهانی یابد که هوشیاری مردم غیور و خدوم و فرهیخته سیستان را در خنثی سازی آن  میطلبد.

بر کسی پوشیده نیست که پشت پرده نشینان این دست اقدامات تروریستی به دنبال فشار بر ایران و ایجاد شکاف بر حمایت بین المللی از  مردم مظلوم غزه و بر یکپارچگی مواضع جهان اسلام در حمایت از مقاومت و  انزجار از اسرائیل هستند و آمرین این اقدام تروریستی در صدد هستند تا در همگرایی ایران و عربستان که پس از سالها رخ داده ، مجددا اختلال ایجاد کنند.

لذا لازم است که کنشگران اجتماعی و  هموطنانمان در سیستان با بصیرت خود عمق  جنگ شناختی با عوارض بین المللی این اقدام تروریستی را برملا و ابتر نمایند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.