رام‌الله اقدام وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در کرانه باختری را محکوم کرد

وزارت امور خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در بیانیه‌ای حضور وزیر دارایی فاشیست و افراطی رژیم صهیونیستی در شهرک «مبسجوت» در نزدیکی شهر البیره و اظهارات و مواضع نژادپرستانه وی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ارز پرس، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره آمده‌است: این اقدام بتسلئیل اسموتریچ (وزیر دارایی رژیم صهیونیستی) یک تجاوز جدید به ملت فلسطین است و جاه طلبی‌های ائتلاف راست افراطی نتانیاهو در کرانه باختری اشغالی و قدس را آشکار می‌کند. این جاه طلبی مبتنی بر تسریع روند تصرف اراضی، تعمیق الحاق تدریجی است.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده‌است: این اقدام همچنین تشویقی آشکار برای شبه‌نظامیان استعمارگر مسلح در راستای ارتکاب تخلفات و جنایات بیشتر علیه شهروندان فلسطینی و زمین، اموال، خانه‌ها و مقدسات آنها است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان همچنین در ادامه آورده‌است: از جامعه جهانی و دولت آمریکا می‌خواهیم به کابینه اسرائیل فشار بیاورند تا از جنگ علنی خود علیه ملت فلسطین و تجاوزات جریان راست افراطی اسرائیل و استعمارگران افراطی آن به غیرنظامیان فلسطینی دست بکشد.

این بیانیه پس از ان صادر شد که بتسلئیل اسموتریچ در اقدامی جنجالی به شهرک صهیونیست نشین «بسجوت» در مرز رام‌الله و البیره رفت و اظهارات نژادپرستانه‌ای را علیه فلسطینی‌ها و تشکیلات خودگردان فلسطین بر زبان اورد.

اسموتریچ در جریان این بازدید در تلاش برای پنهان کردن نقشه‌ها و ایدئولوژی سیاه خود در حمایت از استعمار و افراط‌گرایان صهیونیست، به تشکیلات خودگردان فلسطین حمله و اتهاماتی را به آن نسبت داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.