جشنواره فرزند صالح انقلاب برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، جشنواره فرزند صالح انقلاب به نام سعید کاظمی آشتیانی دانشمند فقید جهادگر به فرموده مقام معظم رهبری (فرزند صالح انقلاب) نامگذاری شده است.

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و ارسال به این جشنواره از نیمه دوم شهریورماه آغاز و تا ۳۰ آبان ماه به پایان رسید. بالغ بر ۳۰۰ اثر از طریق ایمیل و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و دانشگاه‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

حجت الاسلام والمسلمین قوام با اشاره به دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد: افتتاح مرکز نوآوری هوش مصنوعی و پژوهش همچنین افتتاح باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اساتید حوزه و دانشگاه، معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دیگر پژوهشگاه رویان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قوام بابیان اینکه ۳۰۰ نفر مهمان در این جشنواره حضور دارند، تصریح‌کرد: دانشمند یک درصد جهان در سال ۱۳۹۸ پرفسور مسعود سلیمانی در این جشنواره حضور خواهد داشت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.