آغاز احداث دو مدرسه دانش آموزان استثنایی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به همت و مشارکت ۵۰ درصدی خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، کلنگ احداث دو مدرسه ۶ کلاسه استثنایی در شهرهای رمکان و طبل در جزیره قشم به زمین زده شد.

حمیدرضا خان محمدی در آئین کلنگ زنی این دو مدرسه ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: خیرین عزیز بازوان همراه و قوت قلبی برای جهادگران نهضت مدرسه سازی هستند و همواره در میدان مدرسه سازی کمک مجموعه نوسازی مدارس بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این دو فضای آموزشی و تربیتی با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین در جزیره قشم راه اندازی خواهد شد، اذعان داشت: کمک‌های ریالی خیرین هرچه مقدار هم اندک باشد، برکت آن ارزشمند است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص این پروژه‌ها، افزود: کلنگ مدرسه ۶ کلاسه استثنایی منطقه رمکان با زیربنای ۲۳۰ مترمربع با مشارکت خیر نیک اندیش محمد آجی و مدرسه ۶ کلاسه استثنایی شهر طبل منطقه شهاب با زیربنای ۲۳۰ مترمربع به همراه دیوار و محوطه سازی با اعتبار مشارکتی به همت خیر نیک اندیش عبدالله درویش زاده در جزیره قشم به زمین زده شد.

گفتنی است با بهره برداری از این مدارس بیش از ۱۰۰ دانش آموز استثنایی در این مناطق از فضای آموزشی ایمن و استاندارد بهره مند می‌شوند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.