رشد سالانه ۵۰ درصدی فعالیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش خبرنگار ارز پرس، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، گفت: در حال حاضر حدود ۷۵ درصد فعالیت‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی گفت: بیش‌از ۶۸۰ نوع آزمایش در زمینه بتن، قیر، آسفالت، فولاد، روسازی و زیرسازی راه‌ها، انجام شد و این شرکت بیش از ۱۰۴۰ واحد محلی مستقر و غیر مستقر و بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد. لذا در فاصله کمتر از ۲ ساعت این شرکت می‌تواند به پروژه‌ها خدمات ارائه کند.

کیانپور گفت: بیشترین فراوانی کار ما در حوزه وزارت راه و شهرسازی با اداره کل‌های تابعه استانی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان بنادر و دریانوردی، همچنین در حوزه نهضت ملی مسکن با شراکت باز آفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان مجری ساختمان‌های دولتی و … است. ۲۶ درصد بازار ژئوتکنیک ایران در دست این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه به خدمات این شرکت در خصوص پروژه‌های توسعه سواحل جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: مطالعات در ۲۷ سکونت گاه شهری بر اساس طرح جامع مسکن انجام و گزارش به شرکت عمران شهرهای جدید ارائه می‌شود. همچنین در بنادر دیلم، گناوه و یک بندر دیگر مطالعات ژئو تکنیک انجام شده و نتایج به اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر ارائه شد.

وی افزود: رشد فعالیت‌ها طی دو سال گذشته هر سال نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. عملکرد ما در سال جاری به بیش از ۴۰ میلیون آزمایش رسیده است و بنا داریم با گسترش فعالیت‌هایمان سال آینده به رشد بیش از ۴۰ درصد دست پیدا کنیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.