رسانه‌های عبری: تانک‌های اسرائیلی در هفتم اکتبر به شهرک‌نشینان شلیک کردند!

رسانه‌های عبری گزارش دادند که تحقیقات نشان می‌دهد در حمله حماس به غلاف غزه در هفتم اکتبر، تانک‌های صهیونیست بدون توجه به پروتکل‌ها و به اصطلاح «کورکورانه» اقدام به شلیک کرده و موجب کشته‌شدن شهرک‌نشینان صهیونیست شدند!

به گزارش ارز پرس، تحقیقات اولیه درباره حمله هفتم اکتبر حماس به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه حاکی از آن است که تانک‌های رژیم اشغالگر به طور کورکورانه به خانه‌ها شلیک کرده و موجب کشته‌شدن شهرک‌نشینان صهیونیست شدند.

رسانه‌های عبری با استناد به تحقیقات اولیه‌ و اظهارات شاهدان در روز حمله حماس، گزارش دادند که تانک‌های صهیونیست بی‌هدف اقدام به شلیک کرده و موجب کشته‌شدن شهرک‌نشینان شدند.

این در حالی است که هفته گذشته با تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی سه صهیونیست که از اسارت حماس گریخته بودند، بار دیگر کورکورانه بودن حملات این نظامیان به امری انکارناپذیر بدل شد.

روزنامه عبری «هاآرتص» در روز یکشنبه گزارش داد که بر اساس تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی، سه اسیر که از کنترل حماس خارج شده و به سوی نیروهای صهیونیست پناه آورده بودند، به ضرب گلوله نظامیانی کشته شدند که از پروتکل‌های جنگی پیروی نکردند. آنها در حالی مورد اصابت گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفتند، که پیراهن‌های خود را از تن درآورده، پرچمی سفید را به نشانه صلح بالا برده و به زبان عبری فریاد کمک سر داده بودند؛ اما نظامیان صهیونیست - که گویی از هیچ قاعده و قانونی در وضعیت جنگی پیروی نمی‌کنند - آنان را در زمره دیگر غیرنظامیان فلسطینی انگاشته و بنا به عادت، اقدام به تیراندازی کردند.

این روزنامه همچنین اذعان کرد که این واقعه نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست در حملات خود میان نیروهای مسلح حماس و غیرنظامیان فلسطینی هم تمایزی قائل نیستند و این حمله کورکورانه این بار به قیمت جان خود صهیونیست‌ها تمام شده است.

علاوه بر این، در اوایل ماه میلادی جاری یک صهیونیست در ورودی بیت‌المقدس درحالی‌که دستان خود را به نشانه تسلیم بالا برده بود، با شهروندان فلسطینی اشتباه گرفته شده و توسط نظامیان اسرائیلی به ضرب گلوله کشته شد.

جنبش حماس ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفت، قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.