وحیدی: نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها 14 دی اعلام می‌شود

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، احمد وحیدی وزیر کشور درخصوص بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انتخابات و تبیین راهبردهای چهارگانه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در این زمینه، بیان کرد: ان‌شاالله با رهنمودها و تدابیر ایشان حرکت خوبی در این حوزه خواهیم داشت.

وی افزود: اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در بیانات ایشان به‌خوبی تبیین شد. منتظر حرکت مهم توسط تمامی ذی‌ربطان، ذی‌صلاحان و عموم مردم در باب مشارکت هستیم و نیاز است که همه در میدان باشند و بدانند که مشارکت گسترده یعنی ایران قوی، امنیت کامل و عزت و تعالی کشور.

وزیر کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بیان کردند که انتخابات می‌تواند مبنای تحول باشد، اظهار داشت: همگان باید برای مشارکت تلاش کنند و وزارت کشور نیز مسئولیت دارد و باید مباحث اجرایی را به‌خوبی انجام بدهد. در موضوع رقابت باید طیف‌های سیاسی و جناح‌های مختلف بیایند و رقابت را شکل دهند و مشارکت گسترده شکل بگیرد. بستر این موارد فراهم است و دلسوزان و فعالان اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شوند.

وحیدی عنوان کرد: تا این مرحله، همه طیف‌ها و سلایق در انتخابات حضور دارند و هیئت نظارت نتیجه نهایی را 14 دی اعلام خواهد کرد. خواست عمومی و بیانات رهبر معظم انقلاب نیز این بوده که جناح‌ها و سلایق مختلف حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.