۷۶ زندانی استان سمنان آزاد شدند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، همزمان با بعد از ظهر یکشنبه مراسم آزادی ۷۶ نفر از زندانیان استان سمنان و رهایی دو نفر از قصاص با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور در محل زندان مرکزی سمنان برگزار شد.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان سمنان درباره این موضوع به سرویس‌خبریان گفت: این افراد با استفاده از شرایط عفو و ارفاق‌های قانونی و کسب رضایت شکات از زندان آزاد شدند.

امید کهربایی بیان کرد: تلاش‌های شورای حل اختلاف و ستاد دیه استان سمنان در آزادی این زندانیان و همچنین بخشیدن مجازات قصاص این زندانیان نقش مهمی ایفا کرده است.

وی افزود: ۲۹ درصد از زندانیان ورودی استان سمنان در ۹ ماهه سال جاری نمونه‌ای تلاش‌های ستاد دیه و همچنین شورای حل اختلاف و در کنار آن مسئولان زندان‌ها و مددکاران محسوب می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان سمنان همچنین با بیان اینکه زمینه اشتغال یک هزار زندانی در زندان‌های استان ایجاد شده است، گفت: ۹۰ نفر از زندانیان استان سمنان از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند.

کهربایی همچنین تاکید کرد: ۲۰۰ پابند الکترونیک به جای حبس، برای زندانیان استان سمنان در نظر گرفته شده که به مرور از آن بهره گیری خواهد شد.

منبع : مهر
برچسب ها :

زندانی استان سمنان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.