از جانباز ۷۰ درصد دادگستری استان تهران تقدیر شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «رضا صابری» تقدیر کرد.

در این دیدار سیدرضا سجودی و سیدمحمود حسینی اصل در راستای اجرای ویژه برنامه مصوب «طرح سپاس» با حضور در مجتمع قضایی الغدیر با رضا صابری مشاور رئیس کل و رئیس شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر دادگستری استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه، تکریم و ارج نهادن به صبر و مقاومت این عزیزان و تجلیل و تکریم از خانواده‌های آنان و شنیدن نظرات و بررسی مسائل و مشکلات آنان را از اهداف این دیدار برشمرد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از گذشت و فداکاری این ایثارگر و جانباز معزز تجلیل و تشکر گردید.

شایان ذکر است، رضا صابری با شروع جنگ تحمیلی در جبهه حق علیه باطل و در روزهای مقاومت مردم شریف ایران در سه عملیات خیبر، بدر و مرصاد دوشادوش همرزمانش در مقابل متجاوزان عراق به دفاع از میهن اسلامی پرداخت تا اینکه در حین عملیات بشدت مجروح شد. جراحتی که منجر به مصدومیت شدید دست و قطع پایش شد.

صابری بعد از اتمام جنگ و در سال ۱۳۷۵ در قوه قضاییه مشغول به کار شد و در حال حاضر در قامت مشاور رئیس کل و رئیس شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر دادگستری استان تهران مشغول به فعالیت است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.