شهدای گمنام، نماد خدمت بدون منت هستند

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار محمد شرفی در حاشیه تشییع و تدفین شهید گمنام که در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) انجام شد اظهار داشت: این توفیق بزرگی برای مجموعه انتظامی محسوب می‌شود و امیدواریم کارکنان ما با تاسی از این شهدا توفیق خدمت رسانی را قدر بدانند و برکات کار و خدمات بی منت آنها افزایش یابد.

وی افزود: این شهدا هم در زمان حیات جسمانی و هم پس از شهادت متواضع و گمنام بودند و در نهایت اخلاص برای مردم و دین خدمت کردند و به نوعی می‌توان گفت که آنها ستاره‌های درخشانی هستند که در روی زمین راه را برای ما روشن می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه امیدواریم همه ما با الگو گرفتن از این شهدا مأموریت‌های خود را انجام دهیم اضافه کرد: انجام مأموریت و کارهای روزانه ما قطعاً در محضر خداوند است و او ناظر بر اعمال ما ولیکن حضور این شهید نیز تأثیر معنوی خاصی به این مکان خواهد بخشید و پلی برای ارتباط با خداوند خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای جامعه به یادگار گذاشته و ما خادمان ملت، وظیفه حراست و پاسداری این میراث گرانبها را داریم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سردار شرفی در پایان با بیان اینکه ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اضافه کرد: بهترین الگوی تربیتی و چراغ راه برای نسل حاضر، شهدا هستند.

منبع : مهر
برچسب ها :

شهدای گمنام هستند

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.