ممنوعیت عضویت سربازان ورزشکار حرفه‌ای در تیم‌های غیرنظامی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، حسین زاهدی؛ معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کل نیروهای مسلح، سربازان ورزشکار حرفه‌ای در حین خدمت صرفاً مجاز به اشتغال و عضویت در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم‌های غیرنظامی ندارند.

وی گفت: در روزهای اخیر در یکی از برنامه های ورزشی صداوسیما اظهارات غیرواقعی مبنی بر واگذاری سربازان ورزشکار به تیم‌های غیرنظامی و واریز مبلغ قراردادها به حساب سازمان وظیفه عمومی درگذشته بیان شد.

این مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی با تکذیب این اظهارات تاکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای انتقال سربازان ورزشکار تیم‌های نظامی به تیم‌های غیرنظامی صادر نشده و به تبع آن هیچ‌گونه نقل و انتقال مالی نیز صورت نگرفته است.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا در ادامه گفت: انتشار این گونه اظهارات غیرواقع علی‌رغم اینکه موجب تزریق اطلاعات غلط به جامعه می‌شود، انحراف در افکارعمومی و گمراهی جوانان در برنامه‌ریزی برای آینده‌شان را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.