با سپردن کارها به دانشجویان شاهد آثار فاخری هستیم

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سید علی حسینی رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در دومین همایش ملی دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت گفت: این برنامه در قالب یک کار دانشجویی پیش بینی شده بود هر جایی که کارها به دست جوانان و آینده سازان سپرده شود، قطعاً بهتر خواهد بود و شاهد کارهای علمی و بسیار فاخری بودیم.

وی افزود: دانشگاه علوم توانبخشی با محور خاص در نظام سلامت و ویژگی خاص که در ابعاد مختلف علوم توانبخشی سلامت اجتماعی و سلامت روان به آن توجه شده و مراکز تحقیقاتی که در دانشگاه داریم با همین محوریت فعالیت می‌کند.

حسینی گفت: دانشگاه توانبخشی در رنکینگ‌های داخلی و جهانی به واسطه‌ انسجامی که در برنامه‌هایش داشته جزء دانشگاه خوب و موفق است و اعضای هیات علمی، محققین و دانشجویان در کنار ما توانستند این مهم را رقم بزنند.

وی افزود: در در رتبه بندی ۲۰۲۳ در دانشگاه‌های کوچک جهان، دانشگاهی که زیر ۵ هزار دانشجو دارد تحت عنوان دانشگاه‌های کوچک است لذا در کشور رتبه اول و در جهان رتبه ۵۴ را به دست آوردیم.

حسینی ادامه داد: سالانه ۵۰۰ مقاله با نمایه‌های برتر ثبت می‌کنیم؛ امسال در بهمن ماه جشنواره ملی فناوری‌های توانبخشی داریم.

وی گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که حتماً در خدمت همه جهت اجرای برنامه‌ها و همایش‌های علمی هستیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.