توقیف ۶۰۰ خودرو در استان سمنان/ راهی برای فرار از قانون نیست

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر شنبه در گفت‌وگو با سرویس‌خبریان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد در استان سمنان با خورد می‌شود، ابراز داشت: این اقدام تأمین امنیت رانندگان قانونمند به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ خودرو متخلف اعمال قانون شدند، افزود: یکی از علت‌های صدور رأی توقیف خودروها استفاده تا متعارف از چراغ‌ها است که این تعداد خودرو به همین متوقف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه استفاده از لامپ‌های زنون، عدسی متمرکز کننده و چراغ‌های بدون فیلتر باعث ایجاد نور آزار دهنده برای دیگر رانندگان می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه این نورها بینایی رانندگان را برای لحظاتی مختل می‌کند باعث بروز سوانح و حوادث تلخ رانندگی خواهد شد.

بزرگی ضمن بیان اینکه رانندگان ملزم به تعویض این گونه لامپ‌ها هستند، تصریح کرد: در صورت مشاهده استفاده از این لامپ‌ها حتماً و به صورت ۱۰۰ درصدی با خودرو متخلف برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه استفاده از این لامپ‌ها در شب باعث ایجاد تصادف می‌شود، افزود: برای پیشگیری از این اتفاقات تلخ پلیس راه استان سمنان این موارد را زیر نظر داشته و رانندگان متخلف راهی برای فرار از قانون ندارند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.