امنیت محله محور برای نظام و سازمان افتخارآفرین است

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار قاسم رضایی عصر امروز یکشنبه در کمیسیون عملیات اطلاعات شهرستان بهبهان گفت: شهرستان بهبهان جز شهرستان‌هایی است که در شروع انقلاب و حتی در بسترسازی قبل از انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود: مردم شهرستان بهبهان را باید این‌طور توصیف کرد که در داخل با وطن‌فروشان و نفاق مقابله کردند و در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش فعال و مؤثری داشتند و دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش حق مردم است، بیان کرد: به مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان برای اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و اینکه در تلاش هستند تا آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنند، خدا قوت می‌گویم.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: مجموعه انتظامی شهرستان بهبهان در فتنه‌های سال‌های گذشته به خوبی کار کرد و مدیریت قابل قبولی از خود ارائه داد.

وی با تاکید بر افزایش اشراف اطلاعاتی در تمام حوزه‌های کاری، گفت: در تمامی حوزه‌ها از قبیل فضای مجازی، آگاهی، مبارزه با موادمخدر، قاچاق کالا و.. باید با اشراف اطلاعاتی حریف خود را بشناسیم و بتوانیم در مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: وجود سلاح یک مؤلفه ناامنی است پس باید طوری برنامه‌ریزی و اقدام کنید که دارنده سلاح احساس ناامنی کند.

سردار رضایی افزود: اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند و کسی که بخواهد برای امنیت و آسایش مردم عرض اندام کند باید مطابق قانون قاطعانه با آن برخورد شود.

وی با تاکید بر اجرای مستمر طرح امنیت محله محور، اظهار داشت: امنیت محله محور بسیار مهم و برای نظام و سازمان افتخارآفرین است که مردم هرجا از معتاد متجاهر، سارق و… آزرده خاطر باشند آن محل پاک سازی می‌شود.

سردار رضایی بر فرهنگ سازمانی تاکید کرد و گفت: باید بین همکاران اخوت، ایثارگری و اُنس با زیرمجموعه همچنان بر قرار باشد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.