افسران ذخیره تحقیق فوری از عملکرد ستاد کل ارتش اشغالگر را خواستار شدند

جمعی از افسران ارشد ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی خواستار انجام تحقیقی فوری و نه پس از اتمام جنگ از ستاد کل ارتش و بررسی عملکرد آن در مواجهه با عملیات طوفان الاقصی شدند.

به گزارش ارز پرس، وبگاه عبری زبان «واللا» به نقل از برخی منابع گزارش داد که افسران ارشد ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی تحقیق فوری از ستاد کل ارتش را خواستار هستند و تا پایان جنگ منتظر نمی‌مانند.

طبق اظهارات این منابع، عملکرد ستاد کل ارتش در هفتم اکتبر شامل نداشتن داده‌های اطلاعاتی در خصوص عملیات طوفان الاقصی و نیز آمادگی برای مقابله با حملات به شهرک‌های واقع در غلاف غزه بود.

این افسران در ادامه سوال کردند چرا ستاد کل در ارائه تصویری کلی از شرایط منطقه این‌قدر طول داد و دلایل تاخیر در صدور دستوراتی برای انتقال تجهیزات و تقسیم وظایف میان بخش‌ها در ساعات اولیه حمله هفتم اکتبر چه بود؟

طبق گزارش مسؤولان نوار غزه و سازمان ملل، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۲۲ هزار و ۸۲۲ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۵۶ هزار تن دیگر از آنها زخمی شده‌اند و همین‌طور زیرساخت‌های این منطقه به شدت ویران شده و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه رقم خورده‌است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.