آمریکایی‌ها سال نو را با «حمایت از فلسطین» آغاز کردند فیلم

کاروانی متشکل از حدود ۱۸۰ خودرو از پترسون واقع در ایالت نیوجرسی تا شهر تینِک این ایالت در راستای اعتراض به جنگ غزه و حمایت از مردم فلسطین رانندگی کردند. علاوه بر این، آمریکایی‌ها در ایالت میشیگان، کالیفرنیا و همچنین خیابان‌های اصلی نیویورک سال نو میلادی را با تجمعات اعتراضی علیه جنگ غزه آغاز کردند.

به گزارش ارز پرس، از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی توسط جنبش حماس (هفتم اکتبر) و جنایت‌های تمام‌عیار رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مردم سراسر جهان همراه با مردم آمریکا دست به تجمعات متعددی در راستای حمایت از مردم فلسطین زده‌اند. آنها هر بار با انتشار فراخوان‌های متعدد در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر گرد هم می‌آیند و علاوه بر محکومیت جنایت‌های صهیونیستی، خواستار آتش‌بس در غزه و نجات جان فلسطینی‌ها می‌شوند.

روزنامه دیلی میل نوشته است: در نیوجرسی، یک کاروان متشکل از ۱۸۰ خودرو با بنری تحت عنوان «چرخ‌های فلسطین» از پترسون به سمت تینِک رانندگی کردند؛ این شهرها به نوشته روزنامه هاآرتص در سال ۲۰۱۸ یهودی‌ترین شهرهای نیوجرسی محسوب می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، هم‌چنین معترضان جاده‌های اصلی در شیکاگو و ساکرامنتو، مرکز ایالت کالیفرنیا را مسدود کردند تا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه اعتراض کنند.

در میان اعتراضات مردم آمریکا، پلیس نیویورک اعلام کرد که محدوده امنیتی را گسترش خواهد داد تا با ایجاد منطقه‌ای حائل جلوی تجمعات احتمالی معترضان را بگیرد.

ویدئوهای منتشر شده در شهر نیویورک نشان می‌دهند که معترضان با در دست داشتن بنرهایی تحت عنوان «فلسطین را آزاد کنید»، «از غزه دفاع کنید»، «نسل‌کشی را متوقف کنید»، «ماشین جنگی را متوقف کنید» و «اقدامی انجام دهید؛ سکوت=مرگ» اعتراض خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی به گوش جهان می‌رسانند. هم‌چنین کاریکاتور جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که دستانش به رنگ خون است، بیانگر مشارکت دولت بایدن در جنایات این رژیم علیه غزه می‌باشد.

آمریکایی‌ها سال نو را با «حمایت از فلسطین» آغاز کردند   فیلم
«از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد» - نیویورک

پلیس و شهردار نیویورک تمهیداتی را در این خصوص اندیشیدند. تایمز اسکوئر در نیویورک از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه بسته شد و آنهایی که می‌خواستند به این مکان برسند باید از ایست بازرسی‌های پلیس رد می‌شدند. هم‌چنین ظاهرا مقامات این شهر اعتراضات مربوطه را از طریق پهپاد رصد کردند.

همزمان با آغاز سال نو میلادی، ارتش رژیم صهیونیستی برای هشتاد و هفتمین روز به جنگ وحشیانه خود در نوار غزه ادامه می‌دهد و هزاران شهید، ده‌ها هزار زخمی و صدها هزار آواره را در بحبوحه تشدید بحران انسانی برجای گذاشته‌ است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه روز یکشنبه اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون منجر به شهادت ۲۵ هزار و ۸۲۲ شهید از جمله ۹۱۰۰ کودک شده‌ است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.