تلاش برای گسترش فعالیت بانوان در هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، پیرحسین کولیوند، روز دوشنبه با حضور در سالن اجتماعات معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی از نزدیک در جریان دغدغه‌های کارکنان زن جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت.

در این نشست که در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) روز زن و مادر برگزار شد، رئیس سازمان داوطلبان، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، خزانه دار کل و معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه نیز حاضر و به سوالات کارکنان پاسخ دادند.

کولیوند در این جلسه با بیان اینکه تجربه بانوان در جمعیت هلال‌احمر بسیار ارزشمند است، گفت: استفاده از زنان در جایگاه‌های مدیریتی در دستور کار است و تلاش می‌شود تا هر چه بیشتر از توانایی و ظرفیت بانوان در جمعیت هلال‌احمر استفاده شود.

وی افزود: سالروز میلاد حضرت زهرا (س) فرصتی است تا از تلاش‌های کارکنان زن هلال‌احمر تقدیر شود و بر همین اساس ما قدردان تمامی تلاش‌های شما هستیم. بی شک بانوان در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته و در پیشرفت جمعیت هلال احمر نقشی اساسی داشته اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های آموزشی، اعطای تسهیلات و افزایش امکانات رفاهی برای بانوان مورد توجه است و به زودی فرصت‌های بیشتری در این حوزه به بانوان شاغل در هلال‌احمر تعلق خواهد گرفت.

کولیوند توضیح داد: بانوان به عنوان رکن اساسی جامعه از دیرباز در هلال‌احمر نیز نقشی مهم داشته و پا به پای مردان در حوزه‌های امدادرسانی، درمانی و خدماتی در جبهه خدمت‌رسانی به مردم بودند. این فعالیت‌ها بی شک در این سال‌ها درخشان بوده و تداوم آن ضروری است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.