جهاد اسلامی: اظهارات مقامات صهیونیست درباره کوچ اجباری مردم غزه ادامه جنایات جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره کوچ مردم غزه و جستجوی کشورهایی برای انتقال آنها تاییدی بر جنگ نسل‌کشی این رژیم در نوار غزه است.

به گزارش ارز پرس، این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد که اظهارات مقامات حکومت نازی رژیم صهیونیستی درباره کوچ مردم غزه و جستجوی کشورهایی برای انتقال آنها ادامه جنایات جنگی است که نشان می‌دهد تجاوز این رژیم به نوار غزه جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در سرزمین خود است.

در این بیانیه آمده است: سکوت در برابر این اقدامات صهیونیستی به معنای تشویق ضمنی این رژیم‌ برای پیگیری برنامه جنایتکارانه خود است. طرح‌های رژیم صهیونیستی به ضرر امنیت ملی عرب و خطر قطعی برای ثبات کشورهای منطقه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین دولت آمریکا را مسئول ترغیب صهیونیست‌ها برای اجرای طرح‌های خود با ابداع اصطلاح «کوچ داوطلبانه» دانست‌.

این جنبش در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که به مقابله با این جنگ ریشه‌کن و این کوچ اجباری ادامه می‌دهد و برای خنثی سازی این طرح‌های رژیم صهیونیستی روی آگاهی ملت فلسطین و رشادت رزمندگان مقاومت شرط می‌بندد.

پیشتر منابع رسانه‌ای عبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی قصد دارد از تونی بلر، نخست‌وزیر اسبق انگلیس کمک بگیرد تا با کشورهای غربی رایزنی کرده و آنها را متقاعد کند که پس از پایان تجاوز به غزه، میزبانی آوارگان فلسطینی از نوار غزه را بپذیرند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که بلر هفته گذشته یک سفر محرمانه به سرزمین‌های اشغالی داشت و در آنجا جلساتی از پیش اعلام نشده با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو در مورد این پرونده برگزار کرد.

طبق این گزارش، در جلساتی که بلر برگزار کرد، این ایده مطرح شد که بلر نقش میانجی را میان رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی در رابطه با طرح تل‌آویو برای آوارگی فلسطینی‌ها از نوار غزه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.