حماس: دشمن در تجاوزات خود به نوار غزه همه چیز را زیر پا گذاشته است

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، دشمن صهیونیستی در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است‌.

به گزارش ارز پرس، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی این جنبش تاکید کرد، مردم فلسطین در نوار غزه همچنان در هشتاد و هشتمین روز تجاوز نمونه‌هایی از پایداری و استواری را به نمایش می‌گذارند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، هنیه گفت: مردم ما با وجود همه دردها در نتیجه آوارگی، ویرانی ها و کشتارهایی که در معرض آن قرار دارند، مقاومت و ایستادگی خود را ثابت کرده‌اند. مردم ما با وجود شکنجه‌ها و اعدام‌ها، مردم ما در قدس و کرانه باختری مقاوم و استوار خواهند ماند و مقاومت خود را تجدید خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد، مقاومت علی رغم همه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای انهدام مقاومت و بازگرداندن سربازان اسیر شده، به سرنگونی اهداف دشمن یکی پس از دیگری ادامه می‌دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، حال مقاومت، رهبران و رزمندگان آن خوب است و دشمن در شرف شکست است و پیروزی نزدیک است.

هنیه تصریح کرد، مردان مقاومت تانک‌ها و نفربرهای اشغالگر را به تابوت‌های سوخته شده تبدیل کردند و اسطوره‌های پایداری و مقاومت در برابر جهانیان شدند.

وی با بیان اینکه دشمن در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است، افزود، اسرای رژیم صهیونیستی تنها با شروط مقاومت آزاد خواهند شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

تجاوزات گذاشته

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.