موافقت کمیسیون اجتماعی با افزایش 30 تا 60 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، با اشاره به جلسات این هفته کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسات با توجه به ارائه لایحه بودجه سال 1403 به مجلس ، رسیدگی به مفاد لایحه در حوزه تخصصی کمیسیون اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسات با حضور مسئولانی از کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و سایر نهادهای مربوطه، پیشنهادات و درخواست‌های این مسئولان از مجلس در بودجه سال آینده استماع شد و همچنین میهمانان گزارشی از عملکرد دستگاه خود به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به یکی از مصوبات اعضای کمسیون متبوعش ، گفت: در جریان جلسات این هفته، اعضای کمیسیون به افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین افزایش 60 درصدی مستمری معلولین مددجوی شدید و خیلی شدید سازمان بهزیستی رأی مثبت دادند.

گودرزی اظهار کرد: البته مصوبات اعضای کمیسیون اجتماعی برای تبدیل شدن به قانون نیاز به رأی مثبت اعضای کمسیون تلفیق بودجه سال 1403 و همچنین موافقت نمایندگان در جلسه علنی و تایید شورای نگهبان دارد.

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.