میلیون‌ها یمنی در حمایت از فلسطین راهپیمایی کردند

راهپیمایی میلیونی در استان‌های یمن با شعار «خون آزادگان در راه پیروزی است» برپا شد و بیانیه پایانی راهپیمایی صعده ترورهای دشمن صهیونیستی علیه رهبران مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش ارز پرس، استان‌های یمن امروز-جمعه- شاهد راهپیمایی گسترده میلیونی در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها با شعار «خون آزادگان در مسیر پیروزی است» بود.

شبکه المیادین گزارش داد جمعیت زیادی در راهپیمایی «خون آزادگان در راه پیروزی» در شهر صعده، میدان شهید فرمانده در منطقه المرازم، شعاره در منطقه رازح و الجرشه در منطقه غمر در غرب استانداری شرکت کردند.

در بیانیه پایانی تظاهرات صعده بر آمادگی کامل برای نبرد و درگیری مستقیم با دشمن آمریکایی دوشادوش نیروهای مسلح یمن تاکید شد.

در این بیانیه ضمن محکومیت عملیات ترور رهبران مقاومت توسط دشمن صهیونیستی بر حمایت مردمی از تصمیمات رهبری و عملیات نیروهای مسلح یمن علیه دشمن آمریکایی و صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده‌است: خون شهدای نیروی دریایی ارتش یمن در تجاوزات آمریکا هدر نخواهد شد.

در این بیانیه بر ضرورت تحریم کالاها و محصولات آمریکایی و صهیونیستی تاکید شده و از کشورهای عربی خواسته شده‌است که گذرگاه‌های زمینی را باز کرده و عبور صدها هزار رزمنده یمنی به فلسطین اشغالی را تسهیل کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.